Praca w teatrze

Niebieska grafika z napisem: Praca. Ogłoszenie i logo teatru

W związku z rozszerzeniem pól działalności teatru poszukujemy specjalisty / specjalistki ds. kadr i płac, która / który stanie się częścią zespołu Teatru Współczesnego. 

CV oraz list motywacyjny prosimy przesyłać na adres: [email protected] do końca grudnia.

 

STANOWISKO: SPECJALISTA/STKA DS. KADR I PŁAC

 

Praca od stycznia 2025.

 

 

Główny zakres obowiązków:

- kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników;

- sporządzanie umów o pracę oraz dokumentów związanych z rozwiązaniem stosunku pracy według wytycznych Dyrektora;

- sporządzanie, wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudniania i wynagrodzeń pracowników, do których wydawania pracodawca zobowiązany jest przepisami prawa;

- ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej;

- prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich;

- prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej/ zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin;

- wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika;

- współpracowanie i udzielenie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu rentowego;

- sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczących zatrudnienia pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami oraz sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa do Urzędu Statystycznego;

- przygotowanie list płac - naliczanie wynagrodzeń pracowników, z uwzględnieniem wszelkich dodatków i potrąceń, w tym z tytułów komorniczych i alimentacyjnych;

- prowadzenie wszelkich dokumentacji oraz naliczeń w zakresie PPK, dodatkowych ubezpieczeń na życie i opiekę medyczną dla pracowników;

- przygotowanie dokumentacji i wypłat wynagrodzeń z tytułu umów zlecenie lub umów o dzieło;

- prowadzenie kartoteki zarobków dla pracowników;

- przesyłanie drogą elektroniczną dekretów księgowych list płac, analiza i uzgadnianie z Główną Księgową zgodności sald związanych z wynagrodzeniami;

- odpowiedzialność za sporządzanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, odpowiednich deklaracji podatkowych oraz przesyłanie ich do właściwego Urzędu Skarbowego;

- sporządzanie i przesyłanie drogą elektroniczną wszelkich dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów do ZUS dotyczących comiesięcznego rozliczania składek społecznych oraz ubezpieczenia zdrowotnego;

- przygotowywanie przelewów składek i należności na rzecz ZUS i Urzędu Skarbowego;

- okresowa analiza funduszu wynagrodzeń;

- sporządzanie sprawozdań i innych prac według poleceń Głównego Księgowego;

- archiwizowanie dokumentów kadrowych, płacowych zgodnie z Instrukcją Archiwalną.

 

 Wymagania:

• co najmniej 5-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w obszarze kadr i płac,

• bardzo dobra znajomość zagadnień przepisów dotyczących prawa pracy, podatku dochodowego i ubezpieczeń społecznych,

• rzetelność, dokładność, punktualność w zakresie realizacji zadań,

• znajomość procesów księgowych w zakresie księgowania listy płac,

• zdolność do pracy pod presją czasu,

• znajomość Microsoft Office (Word, Excel).

 

 Oferujemy:

- umowę o pracę na pełen etat;

- wynagrodzenie 5500 – 5900 brutto (w zależności od stażu pracy).

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: [email protected] do końca grudnia.

 

Do CV prosimy dołączyć klauzulę:

Aplikacja powinna zawierać klauzulę o poufności danych oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na etapie rekrutacji. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

 

utworzono: 11.12.2024 - 14:46