Praca w teatrze
W związku z rozszerzeniem pól działalności teatru poszukujemy specjalisty / specjalistki ds. kadr i płac, która / który stanie się częścią zespołu Teatru Współczesnego.
CV oraz list motywacyjny prosimy przesyłać na adres: [email protected] do końca grudnia.
STANOWISKO: SPECJALISTA/STKA DS. KADR I PŁAC
Praca od stycznia 2025.
Główny zakres obowiązków:
- kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników;
- sporządzanie umów o pracę oraz dokumentów związanych z rozwiązaniem stosunku pracy według wytycznych Dyrektora;
- sporządzanie, wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudniania i wynagrodzeń pracowników, do których wydawania pracodawca zobowiązany jest przepisami prawa;
- ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej;
- prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich;
- prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej/ zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin;
- wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika;
- współpracowanie i udzielenie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu rentowego;
- sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczących zatrudnienia pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami oraz sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa do Urzędu Statystycznego;
- przygotowanie list płac - naliczanie wynagrodzeń pracowników, z uwzględnieniem wszelkich dodatków i potrąceń, w tym z tytułów komorniczych i alimentacyjnych;
- prowadzenie wszelkich dokumentacji oraz naliczeń w zakresie PPK, dodatkowych ubezpieczeń na życie i opiekę medyczną dla pracowników;
- przygotowanie dokumentacji i wypłat wynagrodzeń z tytułu umów zlecenie lub umów o dzieło;
- prowadzenie kartoteki zarobków dla pracowników;
- przesyłanie drogą elektroniczną dekretów księgowych list płac, analiza i uzgadnianie z Główną Księgową zgodności sald związanych z wynagrodzeniami;
- odpowiedzialność za sporządzanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, odpowiednich deklaracji podatkowych oraz przesyłanie ich do właściwego Urzędu Skarbowego;
- sporządzanie i przesyłanie drogą elektroniczną wszelkich dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów do ZUS dotyczących comiesięcznego rozliczania składek społecznych oraz ubezpieczenia zdrowotnego;
- przygotowywanie przelewów składek i należności na rzecz ZUS i Urzędu Skarbowego;
- okresowa analiza funduszu wynagrodzeń;
- sporządzanie sprawozdań i innych prac według poleceń Głównego Księgowego;
- archiwizowanie dokumentów kadrowych, płacowych zgodnie z Instrukcją Archiwalną.
Wymagania:
• co najmniej 5-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w obszarze kadr i płac,
• bardzo dobra znajomość zagadnień przepisów dotyczących prawa pracy, podatku dochodowego i ubezpieczeń społecznych,
• rzetelność, dokładność, punktualność w zakresie realizacji zadań,
• znajomość procesów księgowych w zakresie księgowania listy płac,
• zdolność do pracy pod presją czasu,
• znajomość Microsoft Office (Word, Excel).
Oferujemy:
- umowę o pracę na pełen etat;
- wynagrodzenie 5500 – 5900 brutto (w zależności od stażu pracy).
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: [email protected] do końca grudnia.
Do CV prosimy dołączyć klauzulę:
Aplikacja powinna zawierać klauzulę o poufności danych oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na etapie rekrutacji. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.